Pàgines

dimarts, 24 de gener del 2012

Marc de fotos decoupage

Aquest marc el vaig fer amb una base de cartró que ja era per decorar, paper decopatch i algunes enganxines per tenir un marc de fotos ben romàntic i senzill. El vaig comprar a Aldi, n'havia d'haver agafat un altre... però n'he vist semblants de la mateixa casa decopatch que estan molt bé.



6 comentaris:

  1. Preciós Helena!!.
    No hi ha res que s'et resiteixi, ja, ja, .,,
    una abraçada

    ResponElimina
  2. Estàs que no pares, has començat l'any amb molta energia, m'hagrada els detallets que hi has posat, l'hi dona aquest punt d'elegància...
    Petons

    ResponElimina
  3. Ui! és que tenia coses acumulades per anar posant... de fet aquest mes em dedico a treure virus de casa... a veure si fem net! jejeje. I així podré començar el sal de l'àvia que sino ja vaig tard!!!

    ResponElimina
  4. Hola Helena
    Hermoso el marco, el motivo precioso y los detalles que le agregaste quedaron muy bonitos.
    Besos y buen fin de semana,
    Sandra

    ResponElimina
  5. Es precios el marc de fotos !!
    No et fa por res!
    Petons maca.

    ResponElimina
  6. M'encanta tot. M'ha acabo d'inscriurem per seguir el teus treballs.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.