Pàgines

divendres, 23 de desembre del 2011

Bones Festes de Nadal

Ja estem a la porta d'un cap de setmana entranyable amb tres dies per a compartir llargues estones amb la família cosa que habitualment és més aviat difícil. Us desitjo a tots i totes que passeu Bones Festes, que el tió us cagui molts torrons i potser alguna coseta més, que la carta als reis estigui plena de bons desitjos pel 2012 ( que segur us portaran) i que l'alegria i els somriures siguin el tret més important de les festes.

UNA ABRAÇADA FORTÍSSIMA FINS A LA PROPERA ENTRADA ;-)


4 comentaris:

  1. Helena,
    Les teves paraules, sempre tan acertades, fa que les teves entrades siguin molt carinyoses..
    Et desitjo un molt Bon Nadal, i els millors desitjos per el proper any que molt aviat començarem!!.
    Una abraçada i m'encnataría veure a la Xènia per un forat, la força amb la que canta i pica al tronc , perque el tio li cagui ple de coses.
    Fins aviat!!!

    ResponElimina
  2. Bon Nadal, Helena!!
    Que el gaudeixis a tope amb els que mes t'estimes.
    Una Abraçada

    ResponElimina
  3. MOLT BON NADAL!!!!

    Disfruta molt de la família i, sobretot, de la Xènia i la seva il·lusió que s'encomana!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  4. Que passis unes Molt Bones Festes de Nadal envoltada de tots els teus !!!
    Una abraçada ben forta i molts de petons,
    Bon Nadal !!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.