Pàgines

dimarts, 22 de novembre del 2011

Samarreta de la pantera rosa

Aquí va una altra samarreta que va triar la Xènia per a fer-li, com veieu, més rosa... i com no la pantera rosa. Almenys és divertida, només fent la cara del personatge la trobo força original.
Els acabats són en punt de festó i en alguns llocs amb zig-zag a màquina, per poder ajuntar els diferents talls d'aplicacions. Fer-ho a màquina és pràctic però encara no me'n surto gaire bé perquè surti un punt uniforme tipus brodat, hauré de practicar.....




6 comentaris:

  1. És moníssima !!!
    T'ha quedat super original...
    Petons

    ResponElimina
  2. Que divertida! Només fent la cara i ja es veu que és la pantera rosa! Et volia demanar una cosa, d'on les treus les samarretes? Jo en sóc una aficionada i a vegades tinc problemes per trobar-ne que no tinguin res estampat...

    ResponElimina
  3. Com m'agraaaaaaaada!!!!!!

    I a la Xènia de ben segur que també!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  4. Helena,
    T'ha quedat precosa!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. És maquíssima... genial... molt divertida!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.