Vaig començar el sal de nadal a partir de la foto i anar fent, l'he acabat! Tindré poc temps els propers dies i potser no el tindria a temps per posar les primeres postals. El posaré a la porta d'entrada a casa, ha quedat molt original... Tot i que les instruccions e la Carla encara no han acabat, el poso al bloc perquè em sembla que ha quedat prou bé.

Helena,
ResponEliminaT'ha quedat precióssssssss!!!.
Peró si tot just hem rebut avui l'últim patró....
La Xénia deu estra molt contenta i encantada amb aquest " Reno".
Una abraçada
Em van deixar el llibre on surt i pensava fer-lo per penjar-lo a l'entrada, el trobo xulissim! A veure si tinc temps, tinc un munt de coses a fer! T'ha quedat molt divertit!
ResponEliminaEra d'esperar, no tens espera!!!
ResponEliminaEs xulíssim, n'agrada molt, t'ha quedat preciós.
Petons
Quina preciositat!!! Moníssim!!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín