Pàgines

dimecres, 2 de novembre del 2011

Premis

Gràcies Pilarín i Florin per donar-me els meus primers premis del bloc. Estic encantada que us agradi el meu bloc i que el seguiu, però també de descobrir els vostres treballs, que són fabulosos.
Mil gràciesa totes i ara em toca a mi passar els premis... m'ho poseu difícil per no repetir, però a veure si aquesta setmana els passo....



3 comentaris:

  1. Moltes felicitats Helena!!!. Carai de dos en dos...No t'en estás de res!!!.
    Ua abraçada

    ResponElimina
  2. Et mereixes aquests i més!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  3. Hola Helena
    Bien merecidos todos tus premios, todo lo que hacés es muy lindo y se nota tu gran creatividad, como dice tu perfil.
    Desde ya muchas gracias por darme este regalo, me lo llevo muy contenta. Espero que tengas un hermoso fin de semana, con cariño,
    Sandra

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.