Pàgines

dilluns, 21 de novembre del 2011

Anar fent i he acabat el sal

Vaig començar el sal de nadal a partir de la foto i anar fent, l'he acabat! Tindré poc temps els propers dies i potser no el tindria a temps per posar les primeres postals. El posaré a la porta d'entrada a casa, ha quedat molt original... Tot i que les instruccions  e la Carla encara no han acabat, el poso al bloc perquè em sembla que ha quedat prou bé.



4 comentaris:

  1. Helena,
    T'ha quedat precióssssssss!!!.
    Peró si tot just hem rebut avui l'últim patró....
    La Xénia deu estra molt contenta i encantada amb aquest " Reno".
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Em van deixar el llibre on surt i pensava fer-lo per penjar-lo a l'entrada, el trobo xulissim! A veure si tinc temps, tinc un munt de coses a fer! T'ha quedat molt divertit!

    ResponElimina
  3. Era d'esperar, no tens espera!!!
    Es xulíssim, n'agrada molt, t'ha quedat preciós.
    Petons

    ResponElimina
  4. Quina preciositat!!! Moníssim!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.