Pàgines

dilluns, 20 de juny del 2011

Nova samarreta

Aquesta és la última samarreta de la Xènia que em quedava per tunejar, amb aplicació inversa i un dibuix d'un panell que vaig comprar a Verges. La roba que vaig tallar de la samarreta la vaig fer servir per fer una petita flor al costat del dibuix, acabant-la amb un botó.

2 comentaris:

  1. Què maca que ha quedat!!! Ja m'imagino la Xènia amb ella!!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Molt maca!!!
    Ets una experta de les samarretes!!!
    Un petonet,

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.