Ahir varem fer un intercanvi de penjoll amb la Nuri, ella em va fer aquest penjoll de càpsules nespresso i jo lli vaig regalar els altres dos fets de llaunes. Ja he estrenat el penjoll, m'ha fet molta il·lusió perquè és molt original.
Gràcies Nuri...
Per cert, a la pàgina de tutorials us penjo un tutorial per fer penjoll amb les llaunes forrats de roba, per veure si us pot ser útil...


Ostres jo encara no he tingut temps de fer el post!!jejjejejejeje. A veure si dema diumenge m'hi poso!!
ResponEliminaA mi també em van agradar molt! Merci!!!
Ja buscarem algun intercanvi mes.... ;-)