Pàgines

dijous, 2 de juny del 2011

Intercanvi penjolls

Ahir varem fer un intercanvi de penjoll amb la Nuri, ella em va fer aquest penjoll de càpsules nespresso i jo lli vaig regalar els altres dos fets de llaunes. Ja he estrenat el penjoll, m'ha fet molta il·lusió perquè és molt original.
Gràcies Nuri...

Per cert, a la pàgina de tutorials us penjo un tutorial per fer penjoll amb les llaunes forrats de roba, per veure si us pot ser útil...



1 comentari:

  1. Ostres jo encara no he tingut temps de fer el post!!jejjejejejeje. A veure si dema diumenge m'hi poso!!

    A mi també em van agradar molt! Merci!!!

    Ja buscarem algun intercanvi mes.... ;-)

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.