Pàgines

dilluns, 30 de maig del 2011

Papallones de ganxet

Fa uns dies em varen regalar aquestes papallones de ganxet, són fantàstiques! Ara m'he de pensar en quin treball les utilitzo: bolsos, en cortines, agulles de pit, samarretes, què podria fer?
Teniu alguna idea? 
Potser  podria fer argolles de fieltre i servirien en argolles de tovallons, com que són de colors...

S'admeten suggeriments ;-)
Gracies noies.

3 comentaris:

  1. No sé de quina mida són, però entre altres coses, pots fer una diadema per la Xènia.
    Petons

    ResponElimina
  2. Que originals!!!!
    Lo de fer una cortina m'encanta!!!! O una samarreta també....
    Un petonet.

    ResponElimina
  3. Com aplic en faldilles i tops.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.