Ja s'acosta setmana santa i a casa hi posem alguns detallets que ho recorden. Amb fieltre taronja he fet una panera de base adornada amb una rosella també de fieltre. A dins, uns quants ous petits pintats que està covant una gallineta country. Aquest és el nostre centre de taula per aquests dies.
I ara, a encarregar la mona!!!!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.