Pàgines

dissabte, 2 d’abril del 2011

Més penjolls reutilitzant llaunes

És tant simple de fer que crec que us aniré posant molts penjolls d'aquests! Ja els he utilitzat per algun regal, i és una bon detall i original. He aprofitat per comprar fournitura base de bisuteria per internet i provaré de fer-me algunes coses per l'estiu.

Aquest dos penjolls són una mica diferents, per la rosa he utilitzat el paper decopatch i pel blanc he pintat la xapa amb pintura blanca en spray i he retallat les floretes d'un tovalló, sense cobrir totalment el medalló. Personalment m'agrada més el blanc... anirem provant ;-)



2 comentaris:

  1. Molt macos!!!!
    Saps que fem una kedada a l'Empordà aviat???? T'animes?????
    Pasa't pel meu blog si vols veure els detalls. T'esperem!!!
    Un petonet.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.