Pàgines

diumenge, 3 d’abril del 2011

Conjunt de funda,moneder i clauer fieltre

Ja fa un temps vaig veure al blog de la Chelo una funda per a les ulleres que em va agradar molt, amb aquells patró i posant una mica de creativitat de la meva part he fet aquest conjunt. N'estic especialment contenta, m'agrada la combinació de colors i com que em queda material no serà el primer que faré.
Només un detallet, ho he fet amb fieltre de 5mm i, tot i que va bé que quedi consistent, potser el de 3mm hagués anat millor per treballar i hagués quedat bé igual.

Els links a qui ho he d'agraïr:
El rincón de Chelo
Loreva ( que ha penjat els patrons de la funda d'ulleres)

2 comentaris:

  1. Hola Helena, veig que no pares de fer coses maques!!! t´ha quedat bolt bonic aquest conjunt.
    Ens veurém a Torroella? Pasarem una bona estona!!!!Petóns

    ResponElimina
  2. Helena, em sento molt afortunada per ser la destinataria d'aquest conjunt. És maco, pràctic i sobretot únic!! Moltes gràcies per aquest regal sorpresa excepcional!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.