Aquesta setmana tinc poc temps, però ja feia dies que volia ordenar les tisores i he tingut una estoneta per fer una funda. Serveix per a dues o tres tisores de diferents mides. He utilitzat un yo-yo amb forma de cor per a fer-hi un detall ornamental.

Hola Elena! que lindo a quedado este portatijeras, está muy hermoso, un besito
ResponElimina