Pàgines

dijous, 20 de gener del 2011

Funda per a tisores

Aquesta setmana tinc poc temps, però ja feia dies que volia ordenar les tisores i he tingut una estoneta per fer una funda. Serveix per a dues o tres tisores de diferents mides. He utilitzat un yo-yo amb forma de cor per a fer-hi un detall ornamental.

1 comentari:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.