Aquest és un regal de luxe que m'ha fet la Margarita per Nadal, i ja tenia ganes de compartir-lo perquè és realment una obra d'art de puntes de coixí. I és una tècnica que ja trobo quasi inaccessible per a mi... uf! quin embolic...
Gràcies per aquest obsequi! M'ha fet molta il·lusió i el portaré molt a gust.
![]() |
| Detall del braçalet |


Una obra d'art! és preciós... felicitats Margarita.
ResponElimina