Pàgines

dilluns, 6 de desembre del 2010

Reciclant angelets

Ahir vaig trobar aquests angelets que estaven entre els ornaments vells de Nadal. Eren angelets nus per a penjar a l'arbre. Doncs com que estic convençuda quan dic que si és possible és millor reutilitzar les coses, doncs els he redissenyat, els he vestit de lila per poder-los posar al centre de taula i ara semblen nous...
Aquí us els deixo...

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.