Pàgines

dissabte, 4 de desembre del 2010

Centre de taula

Aprofitant l'estil del nou arbre de Nadal, he fet aquest centre de taula amb materials similars. M'agrada la barreja de verd i lila. La forma del porta-espelmes dóna joc per posar algun element a dins, potser m'animo amb un angelet...

2 comentaris:

  1. Que lindo trabajo amiga cariños claudia lis

    ResponElimina
  2. hola helena, muy originales tus trabajos.
    me quedo por aqui, y te invito a mi blog para ser amigas.
    besis margui

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.