Això dels blocs és genial perquè t'adones que cada tema en que et poses és tot un món i permet compartir aficions i moltes idees. Tot i que volia esperar una mica a entrar al bloc la meva nova creació, em fa tanta il·lusió que la poso de seguida. I és que amb aquesta nina entro de ple en el món de Tilda. I com no he triat una bruixeta, que són uns personatges que m'agraden molt.

Ets una artista!!! M'alegro que retornis el blog per compartir totes aquestes coses.
ResponEliminaEndevant!!!
T'enllaço amb el Caminant