Pàgines

dissabte, 16 d’octubre del 2010

La primera Tilda

Això dels blocs és genial perquè t'adones que cada tema en que et poses és tot un món i permet compartir aficions i moltes idees. Tot i que volia esperar una mica a entrar al bloc la meva nova creació, em fa tanta il·lusió que la poso de seguida. I és que amb aquesta nina entro de ple en el món de Tilda. I com no he triat una bruixeta, que són uns personatges que m'agraden molt.

1 comentari:

  1. Ets una artista!!! M'alegro que retornis el blog per compartir totes aquestes coses.

    Endevant!!!

    T'enllaço amb el Caminant

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.