Pàgines

dilluns, 1 de gener del 2024

Funda de bullet journal que m'han regalat

Durant el Nadal és usual fer l'amic invisible. Jo estic en un grup de wattsapp amb unes dones excel·lents amb qui comparteixo l'afició de la costura. Aquest any per Nadal m'ha arribat un regal especial per a mi, una funda i un bullet journal. La funda està feta amb la tècnica boro-sashiko que m'encanta i que és un repte per al nou any. 

Aquí us en passo les fotos, veureu que és bonic! Gràcies Anna Galceran per la teva dedicació en aquest regal.




3 comentaris:

  1. Quina preciositat!!!
    Feliç Any Nou carregat de projectes creatius compartits!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Hola Helena, cuan de temps!!! Que tinguis també molt bon any!!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.