Pàgines

dilluns, 11 de setembre del 2023

Iniciació al sashiko

 Una de les tècniques que em feia gràcia provar és el sashiko. Aquest brodat japonès fàcil però amb formes intressants m'atrau. També les tècniques de Boro-sashiko que m'agradaria provar. O sigui que començo, de mica en mica... a veure què surt...



3 comentaris:

  1. Té molt bona pinta!!! Aniré seguint el que facis!!!
    Bona Diada!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Tiene muy buena pinta, a mí también me llama...... pero tengo tanto en mi lista....
    Nos irás contando tu experiencia. BESICOS.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.