Una de les tècniques que em feia gràcia provar és el sashiko. Aquest brodat japonès fàcil però amb formes intressants m'atrau. També les tècniques de Boro-sashiko que m'agradaria provar. O sigui que començo, de mica en mica... a veure què surt...
Té molt bona pinta!!! Aniré seguint el que facis!!!Bona Diada!!!Petonets,Pilarín
Tiene muy buena pinta, a mí también me llama...... pero tengo tanto en mi lista....Nos irás contando tu experiencia. BESICOS.
Bonic i molt original!
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
Té molt bona pinta!!! Aniré seguint el que facis!!!
ResponEliminaBona Diada!!!
Petonets,
Pilarín
Tiene muy buena pinta, a mí también me llama...... pero tengo tanto en mi lista....
ResponEliminaNos irás contando tu experiencia. BESICOS.
Bonic i molt original!
ResponElimina