NO tinc gaire pràctica en tècniques de patch, però amb ajuda d'una amiga i els seus consells d'experta vaig poder cosir els 4 log cabin que formen aquest coixí. És el primer coixí així que faig i vaig agafar un pack de robes ja combinades que tenia perque fós més fàcil i assegurar-me un resultat més òptim. M'agrada, hi tornaré però segurament arriscant un xic més i cosint els log cabins correctament perque quedi una estrella perfecta.
Aquí us deixo el coixí.... el primer de molts altres experiments patch, espero...

OOOH!!!! Molt maco!!! Enhorabona pel resultat!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Precioso experimento. BESICOS.
ResponEliminaMaquíssim, t`ha quedat molt i molt bé. Felicitats pel experiment i pel resultat.
ResponElimina