Pàgines

dimecres, 22 de juny del 2022

Bossa romàntica de ganxet

Aquest any he aconseguit un repte que feia temps que no aconsseguia... acabar una bossa d'estiu per poder-la portar tot l'estiu! ;-). La darrera la vaig acabar un setembre.

Aquest any he aprofitat fil gruixut de cotó que vaig comprar al zeeman, he d'anar acabant el material que tinc a casa...

La bossa es fa amb una base de granny square senzill de punt alt, un cop feta la base, a la meitat de cada cara del quadrat cal fer una reducció de 3 punts per anar tancant el quadre i fer la forma de bossa. L'he forrada en cotó i hi he posat un botó per tancar. 

La bossa és força gran i pesa un xic, però és pràctica per portar força coses...

Espero que us agradi...



3 comentaris:

  1. Molt i molt maca!!!
    Bon estiu!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Bonica forma i colors, una preciositat! T'ha quedat molt i molt bé. Enhorabona!

    ResponElimina
  3. Que xula! Segur que la faràs servir un piló! Ptns

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.