Aquest any en diferents regals he utilitzat caixes i safates decorades amb decoupage per a presentar regals sense necessitat de paper.
Us les poso en aquestes fotos per si us donen idees. Unes de les per posar caramels, altres vi i la safata per posar galetes o altres coses...
Molt xules!!!
ResponEliminaBon Any Nou!!!
Petonets,
Pilarín
Molt maques! Bon Any Nou Helena!
ResponElimina