Pàgines

divendres, 10 de desembre del 2021

La benvinguda a l'advent a la porta

 Ha començat l'advent i ja decorem les cases per Nadal. Tot i que al carrer ja fa dies que és ple de decoracions  llums. 

La benvinguda a aquesta època de màgia i tant familiar comença a la porta. Aquest any amb una corona de llana decorada amb un element que recorda l'hivern i un personatge especial: Una fada de la neu. 

No sé si nevarà, però a casa tenim fred i la corona d'aquest any ho demostra!

Si la feu, no oblideu de posar-hi fil ferro a dins per donar-li la forma ... i podreu aprofitar qualsevol llana que tingueu a casa i ornaments de l'arbre que us agradin. Es tracta de combinar-ho i reciclar...



2 comentaris:

  1. Les decoracions de Nadal tenen alguna cosa especial... tens raó és una època de màgia, de llum i color, una època de retrobaments familiars i de caliu...
    Aquesta corona de llana que has fet per la porta és preciosa. Una bona manera de donar la benvinguda.
    Per acabar aquest comentari aprofito per desitjar-vos molt bones festes de Nadal i Cap d'Any.
    Pilar

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.