Pàgines

divendres, 21 de maig del 2021

Preparant la taula d'estiu


M'agrada la natura, i son fan de parar taules per festes que siguin ben originals. L'altre dia em varen regalar un ram de flors i hi havia una fulla preciosa.. i no vaig deixar escapar la oportunitat de perpetuar-la. 

És molt fàcil, una mica de goma eva i unes tisores... i en un tres i ni res tens uns sota-plats individuals i també una versió reduïda pels gots... Imitant aquesta natura vistosa i que serviran per a sopars de les nits d'estiu...





3 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.