Pàgines

diumenge, 16 de maig del 2021

El meu primer xal de ganxet

 Estic aprenent a fer ganxet. Sabia els punts bàsics i ja m'heu vist alguns treballs, pe`ro amb la col·lecció de Susimiu, i fent la manta de grannys, també intento avançar teixint amb nves tècniques que no coneixia. 

Una de les primeres, teixir en trinagle, i el resultat és aquest xal. Els punts són senzills i ha quedat un xal per abrigar, força espès... Però estic contenta del resultat. Ja puc seguir...







3 comentaris:

  1. Bien bonito, seguro que te haces alguno más. BESICOS.

    ResponElimina
  2. T'ha quedat preciós!!! El color és també molt maco!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  3. Quin color tan bonic! T’ha quedat un xal maquíssim !

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.