Feia temps que no ajuntava retalls de roba a màquina, tenia unes robes pretallades en forma de tires que em varen sobrar d'un bolso i miraré d'anar fent accesoris. Aquest cop ha tocat guarnir la tablet amb una funda senzilleta amb entretela dura a dins. De la roba sobrant he fet un petit estoig quadrat i un clauer. Sempre és més agradable posar-hi un dosseny bonic a l'hora de posar-se a treballar...
Bon diumenge.


Pues muy bien aprovechadas ésas tiras. Bonito y práctico conjunto. BESICOS.
ResponEliminaSuperxulo el conjunt!! M'encanta com t'ha quedat!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaMagnífic treball! M’agrada moltíssim el conjunt, el color, tot... i també la presentació i composició de les fotografies! Molt bona feina!
ResponElimina