Pàgines

dimarts, 22 de desembre del 2020

Guardem pergamins com abans

Aquest any els bon desitjos de Nadal seran en forma de pergamí, enrotllats. Per guardar-los he decidit reciclar  cilindres de cartró. Són cilindres una mica durs, que he tallat i amb un cartró dels de paper higiènic he afegit a l'interior un segon ciclidre per a poder tancar les dues peces.

Els he pintat i decorat de Nadal i ja estan llestos per fer arribar als seis destinataris...

Els he acompanyat amb un cistellet de fusta pintat on he posar un bombó a dins. Hi he afegit una etiqueta que posa "moment dolç". Vistes les perspectives d'aquest nadal, us desitjo a tots molts moments dolços, instants senzills que pogueu distrutar aquests dies...








3 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.