Pàgines

dilluns, 21 de desembre del 2020

Cistells i caixes per al nadal

 Una de les coses que podem fer per reduir papers de regal és introduir-los en caixes o recipients decorats que es puguin utilitzar per a guardar coses... N'he provat dues versions: una caixa i un cistell. 

El cistell l'he pintat de blanc i forrat amb tos ermells que ressaltin. La caixa està decorada amb un paper de scrap. Porta una mica més de feina que embolicar, això sí... però amb un xic més de temps és fàcil... i es poden aprofitar decoracions de nadal que no utilitzem, cintes, caixes de sabates i altres elements que ja tinguem a casa...





2 comentaris:

  1. Molt bona idea!!! Ara només cal tenir la teva traça!!! Tot et surt genial!!!

    MOLT BONES FESTES!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Estic totalment d’acord amb el comentari de la Pilarin!
    Idem
    Genial!
    Molt bones festes!
    Pilar

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.