Pàgines

diumenge, 22 de març del 2020

Marcaretes de roba

Hola a totes, 
després d'una setmana de confinament a casa i preocupada per la pandèmia de covid-19  que afecta el planeta, m'uneixo a tants altres blocs i persones que aquests dies cusen mascaretes. 
He estat busant diferents opcions per la xarxa i he optat per fer-ne unes de dobles, que permetin posar filtres a dins. 
La idea és que són com una butxaca que per la part superior, que és oberta, s'introdueixen els filtres. 
Jo he intentat fer-les de vàries maneres però us proposo un tutorial de Granada que crec que és el més adient i que seguiré per fer-ne d'altres. Aquest tutorial explica les capes i de quin material s'han de fer els filtres i el trobo molt interessant. 

Mascaretes solidaries de Granada


Amb el meu més gran desig que tothom estigui bé i amb salut.
Molts ànims!





3 comentaris:

  1. Molt bona feina Helena! Una nota de color per aquests dies d'angoixa... Molt boniques i molt útils!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per la informació. Jo també n'estic fent a tota màquina!!!!
    Cuideu-vos mooooolt!!!!
    Petonets,
    pilarín

    ResponElimina
  3. Que millor que oferir a tothom la possibilitat de posar parany a la malaida pandèmia.
    Nota de color, per moments molt foscos i dramàtics.
    Cuida't moltíssim bonica.
    PEtonets

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.