Un cor preciós. Ja veig que el Punch Needle el domines!!!MOLT BON ANY NOU ple de projectes compartits!!!Petonets,Pilarín
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
Un cor preciós. Ja veig que el Punch Needle el domines!!!
ResponEliminaMOLT BON ANY NOU ple de projectes compartits!!!
Petonets,
Pilarín