Cada estiu m'agrada personalitzar samarretes i altres coses perque trobo que la tècnica de l'appliqué permet donar vida a motes coses. I és a l'estiu que sembla que vé més de gust.
Aquest estiu he treballant en tres coses:
- Un vestit per una nena petita, que vaig comprar blanc i que vaig aplicar amb papallones. És la proposta que més m'agrada.
- Un conjunt de samarreta i faldilla per la meva filla. Aquest ha estat més complicat perque es tractava d'assolit un repte: fer la meva primera faldilla que no fos amb goma a la cintura! I més o menys crec que ha qhedat assolit. No us he pogut ensenyar en foto el conjunt posat, quan pugui fer la foto us la poso...
- Una prova de samarreta aplicada amb cremalleres de colors. Cansada de les samarretes de lluentons que es poden girar amb les mans, i a tall de broma, li vaig dir a la meva filla: la gent obriria cremalleres si les trobava tancades en una samarreta? Doncs ho varem provar i sí... hi ha amics que se li acostaven per tancar i obrir les cremalleres, però no tenen tanta requesta com els lluentons! Bé, en tot cas us deixo amb la samarreta.
Bona caloreta!




Molt xulos els tres projectes!!! El vestidet ha quedat preciós i el conjunt de la teva nena és una cucada!!! És superoriginal aquesta samarreta de cremalleres. M'apunto la idea.
ResponEliminaPetonets i Bon estiu,
Pilarín