Després de nadal tenim una data assenyalada i és el sant de la meva filla. No és que celebrem efusivament els sants, però com que el seu aniversari és a l'agost és la data escollida per celebrar-ho a classe amb els amics. A la seva escola hi ha el costum de portar esmorzar pels companys i cada any intentem fer d'aquest moment quelcom especial.
Aquest any hem fet monstres de fieltre!
Aquests monstres són ben senzills, fets amb un rectangle de fieltre plegar i cosit pels laterals. Després l'hem girat i així ha agafat volum. La decoració de cada monstre l'ha triat la Xènia i l'hem anat enganxant les dues amb una pistola de cola calenta.
Un cop fets, aquests divertits èssers portaven a dins la xocolata que acompanyava un tall de coca. Un cop menjada la xocolata poden servir per posar mocadors de paper....
Us poso les fotos dels monstres i de com ha quedat el muntatge amb les bossetes de coca. L'hem tallat a trossos individuals i el mostre l'he enganxat amb una cinta de doble cara a la bossa perque no caigui però sigui fàcil de treure.
Espero que us agradi. La mainada ha disfrutat molt de la sorpresa.




¡Quina moneria! ¡Un berenar superdivertit amb aquest monstres!!! MOLTES FELICITATS A LA XÈNIA pel seu aniversari i per ser tan bona ajudant!!!!
ResponEliminaUna idea genial!!!!
Petonets,
Pilarín