Pàgines

dissabte, 24 de desembre del 2016

Desitjos màgics per les festes de Nadal

Aquests follets que tenen el seu origen al nord d'Europa em serveixen aquest any per felicitar el Nadal i transmetre alguns dels meus millors desitjos. Algunes persones els tindràn físicament, però aquestes fotos serveixin per enviar-vos, de  manera virtual, el meu desig d'unes festes de Nadal plenes de somriures i energia positiva.

Bon Nadal, millor tió i torrons amb moderació ;-)





1 comentari:

  1. Quina cucada!!!M'encanten!!!

    Aixxx!!!! Podries explicar-me com els has fet?? Jo els vull!!!!

    Encara els provaré de fer per al dinar de St Esteve, que torno a tenir a tota la família per casa!!!!

    Petonets i BON NADAL!!!!

    Pilarín

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.