Una activitat molt divertida en família que dóna per moltes interpretacions. Mare i filla varem fer cadascuna la nostra a partir d'un tutorial que varem trobar a la xarxa. Una nina per cadascuna que ens defineixen, ens uneixen i per compartir moments d'hivern.
Endevineu quina és de cadascuna?


Hola Helena !
ResponEliminaSempre provan coses noves, he de pensar que la primera es la teva i la segona es la de la Xènia...
Una abraçada,
Quina cucada!!! Fan molta patxoca!!! Esteu fetes unes artites!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín