Pàgines

dimarts, 9 de setembre del 2014

Un canvi de cara als coixins

Tenia uns coixins molt neutres que feia temps que em plantejava de canviar. No tinc massa temps per complicar-me la vida amb coses llargues i vaig aprofitar un panell que vaig comprar a Verges per a fer-ho a base d'aplicacions. Si més no, tenen un aire diferent.... a l'espera que pugui fer coixins nous...


2 comentaris:

  1. T'han quedat supermacos!!!! Quina traça que tens!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Sempre va be renovar les coses que tenim per casa, i a mi em sembla que aquests coixins t'han quedat la mar de be.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.