He rescatat un kit que va comprar la meva mare fa un temps i m'he decidit a fer-lo. Com sempre, he variat alguna cosa del model ( no m'en puc estar...) però ben poc pel que donava la roba. A punt doncs per posar-lo al llit de la Xènia per aquesta primavera, ben floral....
A veure si em decideixo a passar aun xic més per la xarxa, no cal que us expliqui.. ja sabeu que compaginar tot, tot, tot és difícil.

Quina preciositat!!! Paga la pena l'esforç!!! La Xènia estatà encantada, de ben segur!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
T'ha quedat preciós. A mi també em passa igual que a tú, em passo temporades que no tinc temps per res.
ResponElimina