Pàgines

diumenge, 19 de gener del 2014

Un conjunt de bossa i accessoris

Amb un mantel de plàstic he fet aquest conjunt per regalar. Com que el fons era blanc de punts blaus i he trobat una roba que inversava els colors m'ha anar perfecte. És un regal per una senyora entranyable i dinàmica que li encanta fer mitja, o sigui que una bossa forrada, un estoig per les agulles i un altre amb cremallera per altres coses. A l'estoig amb cremallera he inversat els colors per fer-ho un xic diferent.
A veure si us agrada...




4 comentaris:

  1. És molt bonic!!! Això d'inversar els colors ha quedat genial!!

    ResponElimina
  2. Molt txulo! M'agraden aquestes teles! Un ptonas

    ResponElimina
  3. Oh, quina patxoca que fa!!! M'encanta !!! T'ha quedat preciós aquest superconjunt!!!
    Petonets i bona setmana,
    Pilarín

    ResponElimina
  4. És un regal genial! T'ha quedat molt bé. Segur que la destinatària està més que contenta.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.