Pàgines

diumenge, 6 d’octubre del 2013

Redecorant amb decoupage

Estic escalfant motors per començar a fer alguns reballs pendents, i us asseguro que m'està costant moltíssim. El bon temps no m'ajuda, més aviat em crida a sortir i estic una mica mandrosa.
L'altra dia vaig redecorar un pot de galetes i una caixa vella per donar-losun altre aire, més vintage. I així en varen quedar.


3 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.