Pàgines

diumenge, 3 de març del 2013

Per embolicar, una idea


Vaig trobar aquesta idea per internet i a trobo genial. Aquesta caixa és de galetes Maria Dorada, d'aquelles que hi ha 4 paquets. Doncs l'he convertit en una caixa per a posar un regal. L'he forrat amb paper estampat, amb ullets hi he fet dues nanses i un sistema de tancament amb un llaç. Trobo que queda genial, és una bona idea perquè sempre tinc caixes d'aquestes a casa i és una manera fàcil d'embolicar un detall.
Aquí us la deixo.



2 comentaris:

  1. Una molt bona idea, pràctica, maca i elegant!

    ResponElimina
  2. M'has deixat impressionada!!!! Qui ho diria que es una capsa de galetes Maria!
    Un petonet.
    PD: Vas a Sitges???
    Vindras a la kedada??

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.