Tot i no celebrar Sant Valentí a casa, que nosaltres tenim Sant Jordi, jo penso que no hem de perdre mai l'ocasió de fer detalls a la gent que estimem. És igual el dia que sigui, simplement només perquè en tenim ganes, i avui tinc ganes de posar-vos aquests petits coixins fets amb trossos de manta suau que han anat a parar als llitets de les nines de la Xènia i les seves amigues.
La foto, us la dedico a vosaltres.... que us agraden, el dia que sigui, els detalls fets amb el cor.
Una abraçada

Molt xulos, Helena...una bona idea.
ResponEliminaUna abraçada.
Conxi
Helena,
ResponEliminaUns cors preciosos!!!. Si, si per un dís molt especial!!!.
Una abraçada
Molt xulis....tu sempre reciclan, ja ja...
ResponEliminaUna abraçada,
Feliz San Valentin, los corazones monisimos.
ResponEliminaun bso.
Son muy lindos Helena, y como decís hechos con mucho amor.
ResponEliminaUn beso y buen domingo,
Sandra
Es veuen molt suaus. I plens d'amor.
ResponEliminaUna abraçada
Feliç Sant Valentí!! Uns cors molt tendres...
ResponElimina