Pàgines

dimecres, 13 de febrer del 2013

Cors per un dia especial

Tot i no celebrar Sant Valentí a casa, que nosaltres tenim Sant Jordi, jo penso que no hem de perdre mai l'ocasió de fer detalls a la gent que estimem. És igual el dia que sigui, simplement només perquè en tenim ganes, i avui tinc ganes de posar-vos aquests petits coixins fets amb trossos de manta suau que han anat a parar als llitets de les nines de la Xènia i les seves amigues.
La foto, us la dedico a vosaltres.... que us agraden, el dia que sigui, els detalls fets amb el cor.
Una abraçada


7 comentaris:

  1. Molt xulos, Helena...una bona idea.

    Una abraçada.

    Conxi

    ResponElimina
  2. Helena,
    Uns cors preciosos!!!. Si, si per un dís molt especial!!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Molt xulis....tu sempre reciclan, ja ja...
    Una abraçada,

    ResponElimina
  4. Feliz San Valentin, los corazones monisimos.
    un bso.

    ResponElimina
  5. Son muy lindos Helena, y como decís hechos con mucho amor.
    Un beso y buen domingo,
    Sandra

    ResponElimina
  6. Es veuen molt suaus. I plens d'amor.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Feliç Sant Valentí!! Uns cors molt tendres...

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.