Aquest és un dels regals que he fet aquest Nadal, uns gossets per a guardar les botes... No patiu, no mosseguen! Però així les botes no es pleguen ni es deformen. Ho vaig trobar molt original, potser m'animo a repetir-los per mi.
Quina cucada, són molt divertits, no sé com no has començat a fer els teus encara !!! Ja ens els ensenyaras tan bon punt els tinguis fets, jaja... Una abraçada,
Olé Olé! Que xulu! Ja saps que si t'aburreixes a mi m'encantaria tenir-ne uns per les meves botes ;)
ResponEliminaÉs molt original! A part aquests gossets són moníssims!
ResponEliminaUn petonet
T'han quedat molt macos aquest gossets Helena!!!,
ResponEliminaAprofito per desitja-te un molt bon any 2013!!!.
Una abraçada
Són genials! A pels teus gossets ara! De quin color els faràs? Petons!
ResponEliminaQue bonics els gossets! I la idea és molt original!
ResponEliminaQuina cucada, són molt divertits, no sé com no has començat a fer els teus encara !!!
ResponEliminaJa ens els ensenyaras tan bon punt els tinguis fets, jaja...
Una abraçada,
Molt macos! Jo vaig fer uns gats, que també vaig ensenyar al blog, i la veritat és que em van molt bé!
ResponEliminaFins aviat!
Són genials, i molt divertits. Sí que són un bon regal.
ResponEliminaAprofito per desitjar-te molt feliç any.
Una abraçada
Apaaaaaa, això si que es original!!!!!
ResponEliminaEs la primera vegada que els veig!!!
Son xulisims i pràctics!!!
Que tinguis un moooolt feliç any!!!!
Petonets.
M'agrada l'ideia. Feliç Reis.
ResponEliminaGuauuuuuu,mai millor dit. Feia temps que no veia res tan sorprenent!!!
ResponElimina