Pàgines

dijous, 3 de gener del 2013

Ideal per les botes

Aquest és un dels regals que he fet aquest Nadal, uns gossets per a guardar les botes... No patiu, no mosseguen! Però així les botes no es pleguen ni es deformen. Ho vaig trobar molt original, potser m'animo a repetir-los per mi.


11 comentaris:

  1. Olé Olé! Que xulu! Ja saps que si t'aburreixes a mi m'encantaria tenir-ne uns per les meves botes ;)

    ResponElimina
  2. És molt original! A part aquests gossets són moníssims!
    Un petonet

    ResponElimina
  3. T'han quedat molt macos aquest gossets Helena!!!,
    Aprofito per desitja-te un molt bon any 2013!!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Són genials! A pels teus gossets ara! De quin color els faràs? Petons!

    ResponElimina
  5. Que bonics els gossets! I la idea és molt original!

    ResponElimina
  6. Quina cucada, són molt divertits, no sé com no has començat a fer els teus encara !!!
    Ja ens els ensenyaras tan bon punt els tinguis fets, jaja...
    Una abraçada,

    ResponElimina
  7. Molt macos! Jo vaig fer uns gats, que també vaig ensenyar al blog, i la veritat és que em van molt bé!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  8. Són genials, i molt divertits. Sí que són un bon regal.
    Aprofito per desitjar-te molt feliç any.
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. Apaaaaaa, això si que es original!!!!!
    Es la primera vegada que els veig!!!
    Son xulisims i pràctics!!!

    Que tinguis un moooolt feliç any!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Guauuuuuu,mai millor dit. Feia temps que no veia res tan sorprenent!!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.