Pàgines

dimarts, 29 de gener del 2013

Agafadors de cuina per reposteria

Aquest és el resultat dels agafadors de cuina que he fet amb el tutorial de la Claudia Lis. Va ser un dels primers blocs que vaig seguir i aquesta noia és fantàstica. Va començar mentre treballava de mestra, ara només ensenya labors i s'ha especiallitzat en nines. No us perdeu els seus treballs.
Jo de moment un parell els tinc penjats a la cuina, els altres els he regalat.




12 comentaris:

  1. Te han quedado muy bonitos , la tela es muy linda.
    un bso.

    ResponElimina
  2. Ohhhh que monos Helena...m'encanten...vaig a fer el xafarder pel blog que dius ;)

    ResponElimina
  3. Són una monada Helena!! Quines teles més boniques que has fet servir.
    Jo també vaig a xafardejar!
    Un petonet

    ResponElimina
  4. Helena, son preciosos!!!. Aquests mufins deuen anar de bé per agafar cualsevol estri de cuina. Llastima de fer_los servir!!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. HOla,

    Son una passada ens agradan molt.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  6. Hola Helena, t'han quedat molt bonics, jo els tinc a mitges, jajaja
    a veure si els acabo i us els ensenyo, jajaja.

    ResponElimina
  7. Són preciosos, jo no els feria servir, els tindria de decoración, ja ja ...
    Una abraçada,

    ResponElimina
  8. Hola Helena
    Están preciosas las agarraderas! Lindísimos los géneros y el diseño más que original.
    Un beso grande,
    Sandra

    ResponElimina
  9. Són molt xulos. M'ho apunto per quan trobi el moment.
    Petons

    ResponElimina
  10. Què xulos!! M'agraden molt!
    Vaig a mirar aquest blog ;)!
    Fins aviat!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.