Aquest és el resultat dels agafadors de cuina que he fet amb el tutorial de la Claudia Lis. Va ser un dels primers blocs que vaig seguir i aquesta noia és fantàstica. Va començar mentre treballava de mestra, ara només ensenya labors i s'ha especiallitzat en nines. No us perdeu els seus treballs.
Jo de moment un parell els tinc penjats a la cuina, els altres els he regalat.


Te han quedado muy bonitos , la tela es muy linda.
ResponEliminaun bso.
Ohhhh que monos Helena...m'encanten...vaig a fer el xafarder pel blog que dius ;)
ResponEliminaSón una monada Helena!! Quines teles més boniques que has fet servir.
ResponEliminaJo també vaig a xafardejar!
Un petonet
¡Qué bonitos son! Nos encanta :)
ResponEliminaHelena, son preciosos!!!. Aquests mufins deuen anar de bé per agafar cualsevol estri de cuina. Llastima de fer_los servir!!!.
ResponEliminaUna abraçada
HOla,
ResponEliminaSon una passada ens agradan molt.
Un peto. Raquel i Neus
Hola Helena, t'han quedat molt bonics, jo els tinc a mitges, jajaja
ResponEliminaa veure si els acabo i us els ensenyo, jajaja.
Són preciosos, jo no els feria servir, els tindria de decoración, ja ja ...
ResponEliminaUna abraçada,
Hola Helena
ResponEliminaEstán preciosas las agarraderas! Lindísimos los géneros y el diseño más que original.
Un beso grande,
Sandra
Són molt xulos. M'ho apunto per quan trobi el moment.
ResponEliminaPetons
Què xulos!! M'agraden molt!
ResponEliminaVaig a mirar aquest blog ;)!
Fins aviat!!
Ooohhhh!! Com m'agraden!!! :-)
ResponElimina