Aquests són uns follets del bosc que varem trobar la setmana passada passejant per unes pinedes a prop de casa els avis. A l'escola de la Xènia haviem de portar un ornament de Nadal fet amb alguna cosa del bosc i això és el que ens va sortir: un follets amb el cos de pinya, com veieu vaig aprofitar l'ultim curs de les fadrines de goma eva per fer el cap. Aquests petits personatjes juguen en una corona feta de branques de pi, romaní i altres arbusts del bosc mediterrani.
Una tarda ben divertida. Ara sí, a pocs dies de les festes i encara em queden cosetes per fer, espero aprofitar l'ultim cap de setmana. Us ho ensenyo un cop regalat ;-)
Una abraçada a totes i us avanço unes BONES FESTES!




¡Simpatiquisimas las coronas!.
ResponEliminaun bso.
quina maravella Helena!!! m'encanta!! super original!!!! petonets guapa!!!
ResponEliminaPrecioses! Ptns!
ResponEliminaRealment molt originals!! i mira que aquests dies s'en veuen de totes menes.
ResponEliminaSilvia.
Bon Nadal Helena!!!!
ResponEliminaUna abraçada ben forta.
És una maravella. Molt bonica.
ResponEliminaQue passis molt bones festes.
Petonets
Són una preciositat.
ResponEliminaQuan puguis passa pel meu blog que hi tens un premi.
Hola,
ResponEliminaQue maca que t'ha quedat el treball ens agrada molt es teu blog.
Bones festes. Raquel i Neus
M'agrda molt l'idea
ResponEliminaBon Any Nou