A l'original, la vareta màgica tenia una flor molt bonica que no vaig fer a la nina, però que vaig fer amb un tall de seda verda que tenia i li he posat una agulla per penjar-la.
Us passo doncs la meva nova amigueta ;-) Espero que us agradi. Segur que les vostres estan genials ;-)







Senzillament preciosa!!!! Quina cara més bonica que té! M'encanta!!
ResponEliminaEs una delicadeza, me gustan los pequeños detalles, el peinado, los zapatitos, te quedo muy linda!
ResponEliminaUn beso
Una fada preciosa!!!!!!!!!!!
ResponEliminamoltes felicitats!!!!!!!!!!!!
Núria.
T' ha quedat molt preciosa !! i quins cabells més bonics. De fet tota ella t' ha quedat molt be. Tens bones mans !
ResponEliminaLala jest cudowna. Pozdrawiam.
ResponEliminaPreciosa!!!
ResponEliminaUna meravella. Les teles que vas utilitzar són precioses. Jo tinc que fer-li unes fotos a la meva que just vaig acabar ahir.
ResponEliminaPetonets.