Per fi he tornat! Després d'un parell de mesos sense poder fer massa res, m'hi he tornat a posar! No sé si és que la Fira de Verges ja és a la vista i això dóna ànims o què però aquest cap de setmana he fet algunes cosetes.
Primer de tot el Bolso bandolera del sal que va organitzar la Pilar. L'he regalat a la tutora de la Xènia que està a la colla castellera i li agrada molt aquesta temàtica. He afegit una aplicació del tema que he dibuixat jo mateixa.
El trobo molt pràctic, no descarto de fer-me'n un per a mi. Gràcies Pilar pel tutorial ;-)

OOOOOH!!!! T'ha quedat preciós!!! Quin detallàs!!!!
ResponEliminaM'encanta!!!!
Que original amb la aixeneta!!!
ResponEliminaUn bonito detalle el regalo. Ahora uno para tí que son muy rápidos de hacer y el sábado a lucirlo en Verges!!!
Ens veiem disabte. Petonets
Por cierto con tu permiso me llevo la foto para poner con las otras, gracias.
ResponEliminaM'agrada moltíssim!!!
ResponEliminaA veure si ens veiem el dissabte per Verges, aquest any nomes hi podré anar al matí.
Una abraçada,
Florin
Hola Helena!
ResponEliminaT'ha quedar molt xulo i el detall molt personalitzat.
Que be que teniu la fiar de Verges, ja ens fareu la cròinca per les que no podrem venir...
Petonets i fins aviat!
Molt Xuli.
ResponEliminaUn petonet.
Olga
Helena!!!.
ResponEliminaT'ha quedat un bolso molt maco i ademés molt practic!!!.
Un abraçada
Qué divertit!!! M'encanta el detall!!!
ResponEliminaPtns,
Susana
Helena!! Que macu ^^ Quin regal tan original. Enhorabona.
ResponEliminaPetons,
Mireia
Hola Helena, dons si, molt bonic i es veu molt pràctic. A més, el motiu... de la terra!!
ResponEliminaHola Helena, pués si, muy bonito i se ve muy práctico. Además, el motivo... de la tierra!!
Helena t'ha quedat xulissim.
ResponEliminaPetons
Conxi
Maquíssim... i a més a més sembla molt pràctic!!
ResponElimina