Pàgines

dimarts, 12 de juny del 2012

Bolso bandolera

Per fi he tornat! Després d'un parell de mesos sense poder fer massa res, m'hi he tornat a posar! No sé si és que la Fira de Verges ja és a la vista i això dóna ànims o què però aquest cap de setmana he fet algunes cosetes.
Primer de tot el Bolso bandolera del sal que va organitzar la Pilar. L'he regalat a la tutora de la Xènia que està a la colla castellera i li agrada molt aquesta temàtica. He afegit una aplicació del tema que he dibuixat jo mateixa.
El trobo molt pràctic, no descarto de fer-me'n un per a mi. Gràcies Pilar pel tutorial ;-)


12 comentaris:

  1. OOOOOH!!!! T'ha quedat preciós!!! Quin detallàs!!!!
    M'encanta!!!!

    ResponElimina
  2. Que original amb la aixeneta!!!
    Un bonito detalle el regalo. Ahora uno para tí que son muy rápidos de hacer y el sábado a lucirlo en Verges!!!
    Ens veiem disabte. Petonets

    ResponElimina
  3. Por cierto con tu permiso me llevo la foto para poner con las otras, gracias.

    ResponElimina
  4. M'agrada moltíssim!!!
    A veure si ens veiem el dissabte per Verges, aquest any nomes hi podré anar al matí.
    Una abraçada,

    Florin

    ResponElimina
  5. Hola Helena!
    T'ha quedar molt xulo i el detall molt personalitzat.
    Que be que teniu la fiar de Verges, ja ens fareu la cròinca per les que no podrem venir...
    Petonets i fins aviat!

    ResponElimina
  6. Helena!!!.
    T'ha quedat un bolso molt maco i ademés molt practic!!!.
    Un abraçada

    ResponElimina
  7. Qué divertit!!! M'encanta el detall!!!
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  8. Helena!! Que macu ^^ Quin regal tan original. Enhorabona.

    Petons,
    Mireia

    ResponElimina
  9. Hola Helena, dons si, molt bonic i es veu molt pràctic. A més, el motiu... de la terra!!

    Hola Helena, pués si, muy bonito i se ve muy práctico. Además, el motivo... de la tierra!!

    ResponElimina
  10. Helena t'ha quedat xulissim.
    Petons

    Conxi

    ResponElimina
  11. Maquíssim... i a més a més sembla molt pràctic!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.