Pàgines

dijous, 22 de març del 2012

Bolso per a dos usos

Aquest bolso l'he fet per la meva mare, el volia per posar carpetes i papers i amb aquest model pot servir per això, però també es pot omplir més i portar-lo com a bossa d'anar a comprar.
per aquelles que els agrada omplir molt el bolso ;-)
La roba m'agrada especialment, els colors són molt portables i crec que lliguen per a totes les estacions, però sobretot per a mig temps.




8 comentaris:

  1. La tela es molt portable i el bolso molt pràctic. M'agrada molt la forma, quin encert!
    Susana

    ResponElimina
  2. Hola Helena!
    M'gra molt com t'ha quedat i segur que a la teva mare li ha encantat.
    Aqueste tela que has fet servir és molt xula!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Que maco!!!!
    Segur que li encantarà!!!
    Bon cap de setmana.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Helena, m'agrada moltíssim!! és molt pràctic i crec que el portaré molt aquest estiu!!
    Moltes gràcies... un petonàs!

    ResponElimina
  5. Doncs el trobo molt pràctic i la tela utilitzada molt maca.
    Petonets,

    ResponElimina
  6. La idea es estupenda y el bolso ha quedado total

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.